Zatvori
    Zatvori
    Korisnička košarica je Prazna!
    Nema proizvoda unutar košarice
    Ukupno
    0,00

    Uvjeti kupovine

    TRGOVAC

    Naziv trgovca: NOS d.o.o

    Uredi: Ulica grada Vukovara 284D, Almeria Centar Zagreb (Croatia)

    Telefonski broj: +385(1)64-385-64

    E-mail adresa: info@nos.hr

    NARUČIVANJE

    Proizvodi se naručuju kreiranjem web narudžbe (stavljanjem u „košaricu") na stranicama webshopa.

    Pokraj svakog artikla postoji opcija „DODAJ U KOŠARICU".

    Kada željeni artikl dodate u košaricu, otvorit će se prozor u kojem možete odabrati količinu artikala.

    Ako ste dodali krivi artikl u košaricu, postoji opcija „X" kojom možete maknuti tj. obrisati artikl iz košarice.

    Možete odabrati opciju „NASTAVI KUPOVINU" i nastaviti pregledavati webshop. U košaricu možete dodavati nove artikle koristeći istu proceduru kao za prvi artikl.

    Kada ste ubacili sve artikle koje želite kupiti u svoju košaricu, možete je pregledati pritiskom na opciju „KOŠARICA" u gornjem desnom dijelu webshopa. Ako ste odabrali sve što vam je potrebno, kliknite na opciju „KRENI NA PLAĆANJE".

    Ako se niste prijavili pri dolasku na stranicu, sada će se otvoriti stranica za prijavu na webshop.

    Ako ste novi kupac, slijedite postupak za prijavu na QR webshop. Ako ste već kupovali kod nas, unesite svoju e-mail adresu i šifru na predviđena mjesta i pratite postupak „kupac povratnik".

    Nakon unosa potrebnih podataka za prijavu, potvrdite prijavu klikom na opciju „PRIJAVA".

    Nakon prijave, moći ćete odabrati dostavu i način dostave unutar istog prozora. Ovdje možete odabrati želite li osobno podići robu u našoj trgovini ili želite dostavu putem kurirske službe. Nakon odabira načina isporuke, možete odabrati način plaćanja (kartično plaćanje, plaćanje gotovinom pri preuzimanju ili plaćanje putem virmana).

    Ako ste odabrali dostavu putem kurirske službe, unesite mjesto isporuke koje može biti isto ili različito od mjesta narudžbe.

    Ako želite da pošiljka bude dostavljena na adresu navedenu u vašim korisničkim podacima, pritisnite opciju „NARUČITE". Ako želite da pošiljka bude poslana na drugu adresu, odaberite opciju "Dostaviti na novu adresu". Kada dodate novu adresu, pritisnite gumb „NARUČITE".

    CIJENE

    Sve cijene su maloprodajne cijene i izražene su u eurima (EUR). Cijene uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja prilikom obavljanja kupnje. Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku primitka narudžbe. Akcijske ponude vrijede samo prilikom narudžbe i podložne su promjeni bez prethodne najave

    DOSTAVA

    Uvjeti dostave Overseas/GLS:

    Naručena roba će biti dostavljena do ulaza u stambeni objekt. U slučaju stambene zgrade, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši na području cijele Hrvatske koju pokriva Overseas/GLS dostavna služba.

    Dostava se obično vrši putem Overseas/GLS dostavne službe u razdoblju od 3-5 radnih dana.

    TROŠAK DOSTAVE

    Za pošiljke čija je vrijednost do 500 eura, troškovi dostave naručene robe se naplaćuju u iznosu od 35 eura, pri čemu iznos može varirati ovisno o težini ukupne pošiljke. Za pošiljke čija je vrijednost preko 500 eura, troškovi dostave se ne naplaćuju.

    PLAĆANJE

    Kupci mogu platiti naručene proizvode i usluge na jedan od sljedećih načina:

    1. Pouzećem: Kupac plaća gotovinom prilikom dostave.
    2. Kreditnim i/ili debitnim karticama: Prihvaćene su kartice American Express, Visa, Maestro, MasterCard i Diners.
    3. Kupovina na rate s American Express karticom PBZ-a: Kupci koji posjeduju American Express karticu iz Privredne banke Zagreb imaju mogućnost kupovine na rate u trajanju od 2 do 6 rata, pri čemu vrijedi za iznose iznad 500 eura.
    4. Kupovina na rate s Diners karticom Erste banke: Kupci koji posjeduju Diners karticu iz Erste banke imaju mogućnost kupovine na rate u trajanju od 2 do 12 rata, pri čemu vrijedi za iznose iznad 500 eura.

    OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

    Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ”Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19.) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu: Ljubljanska ulica 2a, 10431 Sveta Nedelja ili putem elektroničke pošte na adresu info@nos.hr . Na zaprimljen prigovor dostavit ćemo pisani odgovor  najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

    TRAJANJE UGOVORA

    Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

    UVJETI, ROK I POSTUPAK OSTVARIVANJA PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

    Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.

    Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

    UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

    1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

    Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na dnu stranice.

    Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

    1. Povrat uplaćenog iznosa

    Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

    1. Povrat robe

    Robu vratite ili je predajte nama na adresu Almeria Centar, Vukovarska 284/D, Zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

    Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.

    1. Troškovi povrata robe

    Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

    1. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

    Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

    Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

    1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
    2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
    3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
    4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
    5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
    6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
    7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
    8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
    9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
    10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
    11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
    12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
    13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

     

     ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE

    U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora potrošač/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

     

     ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE PROIZVODA

    Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca  u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao  prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao  i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.  Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.

     

     IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

    U slučaju spora između potrošača i trgovca, potrošač može  podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
    Postupak pred sudovima časti se provodi sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

    ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

    Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem  poveznice:

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

    To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.